Barış Manço - Lady Of The Seventh Sky Sözleri

Gene müzikten müziğe atladığım bir sırada denk geldim bu parçaya. Daha önce duymuştum belli ki. Melodisi çok tanıdıktı. Ancak baktım ki biraz gölgede kalmış sanki bu parça. Hem Barış Abi'mizi hatırlamak için hem de bu müziğin ruhunuza dokunması için paylaşmak istedim. İyi dinlemeler.

Barış Manço 1943-1999...2023


Barış Manço - Lady of the Seventh Sky Şarkısı:


Barış Manço - Lady of the Seventh Sky Türkçe/ İngilizce Sözleri:

Barış Manço - Lady of the Seventh Sky Türkçe:

Yedinci Göğün Kadını

Karalama defterinin solan sayfalarını
Zamanın birçok elinde
Milyonlarca yılın hatıralarını
Sen aklıma döktün.

Yedinci göğün kadını
Selamladın ve gittin
Bütün sırlarını taşıyarak,
Ama sesin hala can çekişiyor

Bak bana, göremiyor musun, ben kimim?
Bak bana, göremiyor musun, ben kimim?

Benim bakışlarımla gizlendi yüzün
Hatıralar gölgede kaldı
Işığın gölgede kaldı

Yedinci göğün kadını
Selamladın ve gittin
Bütün sırlarını taşıyarak,
Ama sesin hala can çekişiyor

Gizemin kehaneti
Zamanın yüzünü değiştiriyor
Yüzyıllar boyunca yankılanıyor
Duru sesin zihnimi dolduruyor

Yedinci göğün kadını
Selamladın ve gittin
Bütün sırlarını taşıyarak,
Ama sesin hala can çekişiyor

Duy beni, duyamıyor musun, Ne diyorum?
Duy beni, duyamıyor musun, Ne diyorum?

Dinliyorum, duyuyorum sesini zaman boyunca
Yaşarken sen ben olursan, aşkın benim olur,

Yedinci göğün kadını
Selamladın ve gittin
Bütün sırlarını taşıyarak,
Ama sesin hala can çekişiyor

Barış Manço - Lady of the Seventh Sky İngilizce:

Lady Of The Seventh Sky

Fading pages from the scrapbook
Of the many hands of time
Memories of a million years
You spill into my mind

Lady of the seventh sky
You greet me then you’re gone
Carrying all you secrets
But your voice still lingers on

See me oh can’t you see who I am?
See me oh can’t you see who I am?

Lady your face is hidden from my sight
Memory has it’s shadow
Shadow on your light

Lady of the seventh sky
You greet me then you’re gone
Carrying all you secrets

Oracle of the mystery
Of the changing face of time
Echoing through the centuries
Your clear voice fills my mind

Lady of the seventh sky
You greet me then you’re gone
Carrying all you secrets
But your voice still lingers on

Hear me oh can’t you hear what I say?
Hear me oh can’t you hear what I say?

Listening I hear your voice ringing out through time
You are me when I’m alive your love your love is mine

Lady of the seventh sky
You greet me then you’re gone
Carrying all you secrets
But your voice still lingers on

Şahin Güvensoy
Şahin Güvensoy

Atanma yolunda çabalayan bir Türkçe öğretmeni ve aynı zamanda blog yazarı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum teşvik edicidir. Eleştireldir.