Wattpad'de Birine Yazı İthaf Etmek

Trafik kaynaklarına bakarken bu bilgiyi araştıranların diğer Wattpad  konulu başlığa geldiklerini gördüm.Ben de bu anlatımı yapmanın faydalı olabileceğini düşündüm.

Öncelikle mobil uygulamaya sahip olmadığım için bu anlatım bilgisayarlar içindir.Fakat pek bir fark olduğunu hatırlamıyorum.

Wattpad










İlk olarak siteye giriş yapıyoruz.Ve sağ üstten ismimize tıklıyoruz.Oradan açılacak alt menüden de "Çalışmalar" butonuna tıklıyoruz.İthaf edeceğimiz kitabın ithaf edeceğimiz bölümüne geliyoruz.




Alttaki resimde gördüğünüz gibi sağ üst köşedeki üç noktaya tıkladıktan sonra açılan alt menüden İthaf Ekle bastıktan sonra arkadaşınızın ismini ekleyerek bir bölümünüzü o kişiye ithaf edebilirsiniz.

Yazı İthaf Etmek

Wattpad hakkındaki kendi olumsuz görüşlerimi tekrar dillendirmeden ben burdan ayrılıyorum.

Saygılar efenim...


Wattpad Android mobil uygulama için bu yazıya,

Wattpad İOS veya Apple Watch uygulaması için bu yazıya tıklayın.


Şahin Güvensoy
Şahin Güvensoy

Atanma yolunda çabalayan bir Türkçe öğretmeni ve aynı zamanda blog yazarı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum teşvik edicidir. Eleştireldir.