Windows 8.1 Kapanmama Sorunu(Çözüm)

Merhaba tekrardan,

Windows 8.1


Yeni bir bilgisayar aldım. İşletim sistemi Windows 8.1. Birkaç uygulama yükledim.Sonra kapattım fakat sonra bilgisayarın kapanmadığını farkettim. Dedim bozduk ilk günden bilgisayarı. Sonra aradım aldığımız yeri."Ben de yeni farkettim. Getirin format atalım." dedi. Baktım olacak gibi değil araştırmaya başladım.

-Bu arada uyku modunda kaldıysa yalnızca kapatarak çıkabilirsiniz.Bunun için güç butonuna bir süre basılı tutun.

Sonunda hallettim.(hala uyku moduna alınca sıkıntı çıkarıyor.)Oldukça basit bir şekilde 4 adımda hallediliyor.

Şimdi geçelim nasıl yaptığımıza.








 1) İlk olarak sol alt köşedeki Windows logosuna sağ tıklayıp oradan da "Güç Seçenekleri" butonuna tıklıyoruz.












2) Sol kısımdan "Güç düğmelerinin yapacaklarını seçin" yazısına tıklayın.

3) Hemen ardından gelen kısımda

"Şu an kullanılamayan ayarları değiştir"

deyip son adıma gidiyoruz.


4)  "Hızlı başlatmayı aç(önerilen)" yazısının tikini kaldırın.Diğerlerini kendinize göre ayarlayın.

Tamamdır bilgisayarınızın artık normal şekilde kapanması lazım.


Şahin Güvensoy
Şahin Güvensoy

Atanma yolunda çabalayan bir Türkçe öğretmeni ve aynı zamanda blog yazarı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum teşvik edicidir. Eleştireldir.