Kod Adı:Mavi Zamanı - Yenilenme 1



Bloguma birkaç değişiklik yapmaya karar verdim.Biraz yenilenmeliydi blog.Yeni bir temayla birlikte istediğime ulaştım sanırım.



Önceden paylaşmış bulunduğum ancak bir türlü kullanamadığım logomuzu da ekledim.Temayı elimden geldiğince Türkçeleştirdim.Bumerang şablonunu en üste ekledim.Arama widgetını kaldırıp sağ üst köşeye "Aramalar Buradan" başlıklı kısmı düzenledim.Üzerine tıklayınca arama penceresi açılıyor.Yapabilirsem artık yazılarımda kullanacağım resimlerin çoğunu kendim hazırlamayı düşünüyorum.

Ek olarak125*125 'lik 4 bölmeli reklam alanı yerleştirdim.Üzerlerine tıklarsanız iletişim sayfasına yönlendiriyor.

Bunun yanında Arşiv ekledim.Etiketleme dayalı olan bir arşiv olduğu için etiketleri düzenlemek zorunda kaldım.






En alt kısımda bulunan 3 sütunlu widget bölümünü ise ilerde daha güzel bir şekilde kullanmayı düşünüyorum.


Bu kadarcık galiba.Oldu mu peki; bence oldu.Sonra görüşmek üzere...

Lütfen gördüğünüz eksiklikleri belirtiniz.


Şahin Güvensoy
Şahin Güvensoy

Atanma yolunda çabalayan bir Türkçe öğretmeni ve aynı zamanda blog yazarı.

1 yorum:

  1. Değişiklik her zaman iyidir :) Eninde sonunda başarıyı yakalarsınız :)

    YanıtlaSil

Yorum teşvik edicidir. Eleştireldir.