23 Şubat 2014 Pazar

Blogger Tema Nasıl Yüklenir/Yedeklenir?

2/23/2014



Merhaba arkadaşlar,


Bu yazı blogger işine ilk başlayanların karşılaştığı en büyük sorun olan "Ben nasıl buna güzel bir tema yüklerim yaa " ya yanıt olacak.

Blogger Tema Nasıl Yüklenir?

Öncelikle bir çok blogger teması sunan site vardır.Bu temalar ücretli veya ücretsiz olabilir.Ücretlilerde "Buy Now" veya "Premium" gibi ibareler olacağı için Ben yanlışlıkla ücretli indirdim gibi bir şey olmaz; zaten istesenizde indiremezsiniz çünkü kredi kartı numaranızı ister.

Biz asıl konumuza dönelim şimdi.İndirdiğimiz temanın uzantısı ".xml" dir.Bu dosya rar içerisinde de sunulabilir.Rar'dan çıkarmanız gerekiyor.Çıkardıktan sonra:

www.blogger.com adresine giriniz.-Burası sizin admin panelinizdir.-

Sol taraftaki butonlardan "Şablon" a tıklıyoruz.(1)

Tıkladıktan sonra açılan sayfada sağ üst kısımda 



butonuna tıklıyoruz.










Özümüze şöyle bir pencere açılacak:




Burada ilk olarak "Tam Şablonu İndir" deyin ki temada bir sorun çıkarsa veya temayı beğenmezseniz geri değiştirebilesiniz.(3)

Ondan sonra ise "Dosya Seç" diyerek(4)   ".xml" uzantılı tema dosyanızı bulup yükle deyin.İşte bu kadar.

Sonra görüşmek üzere...

19 Şubat 2014 Çarşamba

Seçmece Üçlü - İzlemek Gerek

2/19/2014
Merhaba,

Bu seferki Seçmece Üçlümde izlerken gerçekten zevk aldığım filmleri sizlere az da olsa tanıtmaya çalışacağım.

 3 İdiots - 3 Aptal

Rajkumar Hirani'nin 2009 yapımı sinema filmidir.IMDB puanının ise 8,5 olduğunu söylemeden geçmeyeyim.

Kısaca All is Well (Her şey yolunda) diyerek anlatılabilecek bir film.İnsanların ne kadar gözünün yukarıda olduğunu; mühendis, doktor vb. bunların altında olan tek bir şeye bile tahammülün kalmadığı açıkça anlatılmış.Günümüz eğitim sisteminin sıkıntıları da söylenmeden geçilmemiş.Filmdeki takma adıyla Rancho(Ranço) yani Aamir Khan başroldedir.



IMDB 3 Idiots : www.imdb.com/title/tt1187043/



The Great Dictator - Büyük Diktatör

Charlie Chaplin'in ilk sesli sinema filmi.1940 yapımı filmin IMDB puanı ise 8,5.
Charlie Chaplin burada senarist, yönetmen ve başrol olarak görev yapmıştır.


Hitler dönemi Almanya'sını anlatan filmde Almanya Tomania olarak gösterilmiştir.
Yahudilere yapılanlar yarı alaylı bir dille anlatılmış.Sonunda yapılan konuşma ise gerçekten muhteşem.

Gerisini sizlere bırakıyorum.Gerçekten izlenmesi gereken bir film.Halen IMDB Top 250 listesinde bulunuyor.

IMDB The Great Dictator: www.imdb.com/title/tt0032553




Fight Club - Dövüş Kulübü


1999 yapımı David Fincher filmi.IMDB puanı 8,9.Film en iyi soundtrack dalında bir oskar kazanmış.

Benim açımdan bakacak olursak bu oskar sadece göstermelik.Bu kadar iyi bir filmin oskar kazanması gerektiği belli bir şey ve En İyi Soundtrack ödülüyle bence sadece bir sus payı vermişler.

Çünkü film sektörüne eleştirilerde bulunuyor ve ayrıca günümüz insanlarının ulaşılmaz doyma hevesini sizlere açıkça gösteriyor.

Film hakkında 25.Kare olarak arama yaparsanız birçok şeyle karşılaşırsınız.Şimdilik bu kadar bilgi yeter heralde.Arkadaşlar spoiler yemek  istemezler heralde..

IMDB Fight Club: www.imdb.com/title/tt0137523


Önceki Seçmece Üçlü için tıklayınız

10 Şubat 2014 Pazartesi

#şiirsokakta Kampanyası

2/10/2014
Sosyal medya üzerinden başlatılmış en güzel hareketlerden birisi olsa gerek.İkinci Yeni adlı Facebook sayfası tarafından başlatılmıştır.


Etrafınıza bakın, gezin, tarayın gerekirse merdivenlerin köşelerine kadar bakın.Bir şiir bulamadınız mı hala?Bu durumda en iyisi sizin onlara birkaç katkınız olsun.Alın elinize bir kalem, gezin.Bir yer bulun ve o mekana en uygun şiiri yazın.Nasıl iyi mi? Eğer başkalarının da katılmasını istiyorsanız altına küçük bir hashtag (#) ile  #şiirsokakta yazabilirsiniz.Bu sayede eğer okurunuz biraz meraklı ise internetde araştırarak bu harekete destek verebilir.



Bir kitap alın elinize veya varsa bir defter.Orhan Veli'den , Özdemir Asaf'tan ve daha nicelerinden şiirler bulun.Bunlar ister uzun ister kısa olsun farketmez.Yeter ki siz de bir adım atın.

Bu Hareketten Birkaç Fotoğraf:



 



İstediğiniz gibi şekillendirin, yaratıcılığınızı konuşturun.Ama bunların yanında unutmamamız gerek ki:

ÖNEMLİ NOT: Kamuya ait yerlere ve özel mülke giren yerlere şiirler yazmayınız, desteklemiyoruz, yanında değiliz, paylaşmıyoruz bu tür fotoğrafları. yaptığınız iş başkasının yaşam alanına müdahale etmemeli, onu rahatsız etmemeli. hiçbir anlamı kalmaz yoksa yaptığınız güzel işin. başkasının haklarına ve sınırlarına da saygı göstermelisiniz.




Örümcek Oyun Scripti - Tanıtım

2/10/2014
SİTE VE SCRİPT KAPATILMIŞTIR

Merhaba arkadaşlar,
Sizlere Örümcek Oyun sitesini kısaca anlatacağım ve scriptini kurmanız için birkaç yardımcı kaynak vereceğim.



Sitenin kendi açıklaması:

 Örümcek Flash Oyun Scripti Özelliklerinden Bazıları:

  • Scriptimiz ücretsizdir. Dilediğiniz sayıda domainde herhangi bir ücret ödemeden süresiz kullanabilirsiniz 
  • Detaylı yönetim paneline sahiptir. Siteniz ile ilgili hemen her işi yönetim panelinden yapabilirsiniz.
  • Tema desteği vardır. Kodlama ve tasarım bölümleri ayrı ayrı tasarlandığından, herhangi bir PHP-MYSQL bilgisi gerektirmeden çok basit HTML-CSS yapılarla kendi temanızı oluşturabilirsiniz.
  • SEF linkler ile arama motorlarında daha iyi sonuçlar elde edilebilir
  • Smarty-Lib Cache sistemi ile siteleriniz 100 kata kadar daha hızlı açılabilir
  • Çoklu dil sistemi desteği vardır. Script ile beraber gelen Türkçe ve İngilizce dil desteğinin yanısıra dilerseniz kendi dil dosyalarınızı kolayca oluşturabilirsiniz
  • Kullanmadığınız modülleri admin panelinden kapatarak gereksiz CPU-RAM kullanımının önüne geçebilirsiniz
  • Tüm özelliklerini görmek için lütfenTIKLAYINIZ

Ayrıca dilerseniz belirli bir ücret ödeyerek sitenize lisans alabilir ve footer kısmındaki yapımcı linkini kaldırabilirsiniz.

Scriptin Forum Sitesi ( Adminler her an yardımcı olabiliyor):  forum.orumcekoyun.com/

Bir üyenin yapmış olduğu kuruluma yardımcı site: orumcekscripti.tk

Ücretsiz Domain Sağlayabileceğiniz Bir Site: www.dot.tk

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Rastgele Başlıklar

randomposts

İzleyiciler

Flag Counter 22.03.2017'den beri tekil ziyaretçi sayısı
Bumerang - Yazarkafe