31 Ekim 2013 Perşembe

Çıldırmıcaaaam yaa

Bir tavsiye üzerine grubu araştırmıştım.Hazır böyle de bir blog açmışım paylaşmadan olmaz dedim doğrusu.




Adamların kendilerine göre bir stilleri var , şarkı sözleri çok ilginç (Tahminen bu yazıdan sonra bir şarkısının sözlerini bulup yazarım.)

Bu şarkı insanın ruh haline göre epey etkiliyor bence.Kimi zaman tribe sokar kimi zaman yerinizden zıplatır :D



Grubun ismi Büyük Ev Ablukada.Müzikleri;
  1. Havadar
  2. Nasıl istediysen öyle işte
  3. Takıl yani Takmıyo belli
  4. Çıldırmicam
  5. Olanla olunmaz
  6. İkimizin Oralar
  7. Ne var Ne yok
  8. Bi hıçkırık gibi
  9. En güzel yerinden evin
  10. Bil
  11. Tayyar Ahmet’in sonsuz sayılı günleri

Grubun resmi internet sitesine ulaşmak için buraya tıklayın.Burada bütün müziklerini dinleyebilirsiniz.

Düzenleme: Eğer Çıldırmıcam adlı şarkının sözlerini öğrenmek ve şarkıyı dinlemek istiyorsanız TIKLAYIN


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Rastgele Başlıklar

randomposts

İzleyiciler

Flag Counter 22.03.2017'den beri tekil ziyaretçi sayısı
Bumerang - Yazarkafe